20 Ogos 2009

selamat menyambut bulan ramadhan 1430

salam ramadhan utk cmua member2 blog,adik2ku,sedaraku dan yg mengenali ifa&co.saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa moga ramadhan thn nie membawa seribu makna utk kita cmua dan diberkati allah.
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
tgh pening memikirkan juadah berbuka dan bersahur utk sebulan.selalunya aku jarang beli kt bazar ramadhan.walaupun kureng pandai masak lauk pauk yg best2 aku tetap kena msk juga utk abg dan aku.hehehehe.selalunya aku selalu amik resepi dr mak aku dan kawan opis.tahun ini merupakan thn ke 2 aku dan abg perpuasa di rmh sendiri dgn adanya azim naufal...tahun lepas azim br 6bulan.tahun nie dia dh besar sket so waktu berbuka kami nti msti bertambah meriah dgn adanya azim.msti dia pun cbuk nk berbuka sama.hehehe

2 ulasan:

  1. selamat berpuasa ifa..smoga diberkati oleh Allah s.w.t..

    BalasPadam
  2. selamat berposa... tahun ni berbuka 3 org la.. mesti lagi meriah sebab ada si comel yg dh pandai nk suap sendiri tu...

    BalasPadam