30 Mei 2010

@blog bercuti ntah le berapa hari,bulan atau tahun...

salam..... hai kawan2 semua apa khabar.lama kan saya x update blog.huhuhuhu.wat masa skrg blog nie akan bercuti ntah le sampai berapa hari,bulan,atau tahun.heheheh dgr cam sedih aja kan.skrg saya dh x dpt nk update blog la... coz saya dh tkr tmpat kerja.tmpt kerja baru dh x sama dgn tmpt kerja lama dh.tmpt kerja lama leh lg kalu nk on internet tp bla kt tmpt kerja baru nie ni more internet...huhuhu sedih.internet ada tp x boleh di salah gunakan.internet utk utk wat kerja shj.

di rumah plak internet ada tp mcm @###^&*%.geram btoi la.knapa la broadband celcom skrg mcm##%^&*@ Abg dh beribu kali call dorg siap bg email la.tp jawapan yg dorg bg sedang di naikkan taraf.....nk potong x boleh coz kontrak 2thn adoiiii.ada lg setahun kontrak tuh.sabar aja la.

hope kawan2 jgn ler lupa blog saya nie yer.kdg2 tuh ada le jugak time lunch buka blog tp kejap2 aja.sempat la jugak jengah blog kawan2 cuma x tinggal jejak aja.

5 ulasan:

  1. oo... patut ler akak dah lame xupdate blog...

    akak dah pindah tmpt kijer baru??? katne tu kak... naper pindah kijer???

    BalasPadam
  2. lps tamat kontrak dgn celcom tukar pakai streamyx terus la, murah & laju jer, kalu ada pape tecnician telekom cepat je dtg bila kita complain...

    kami xkan lupa aih, kalu berupdate kami terus jengah...

    BalasPadam
  3. x pe.. ada rezeki kita jumpa nanti.. u take care ok?

    BalasPadam
  4. Musafir Family Home Jasin Melaka Promotion Price RM70/night.Blog http://jasinhomestay.blogspot.com @ 0123736548

    BalasPadam