18 September 2010

~TeMPaT BaRu KaWaN BaRu~

nie la member baru saya.opps! yg bertudung tuh bukan ye.itu driver saya.kihkihkih.x lah itu adik saya maz.kami kerja 1 tmpat keja.1/4/2010 hrtuh kami yg kerja under depo kontena kena tukar tmpat kerja sbab ada bos baru amik alih depo tu so saya kena tkr pergi ke sin hock soon mak mandin.tp saya ke ctu kejap aja 3bulan aja sbab 1/7/2010 saya kena tranfer mai opis lama blk wat bhgn haulier.so dpt la bos lama blk.yahooo.sepanjang kt sana saya dan adik memang rapat dgn diorg nie la.baik sgt diorg nie.best taw kawan dgn diorg x sombong langsung dan x kedekut ilmu.bagus kan pangai cm tuh.walaupun saya dh x keja sana tp kami still contact,msg,fb.

masa nie kt rmh syasyi lunch time kami cmua pergi rmh dia sebelum tuh siggah beli nasi bungkus dan air utk lunch kt rmh dia.bersih taw rmh dia.syasyi nie ada anak sorang lelaki 3thn sama jugak mcm cashier anak sorang jugak lelaki 2 thn lbh.eh sama jugak dgn saya dan maz kalu cm tuh.kami pun ada anak laki sorang jugak.hehehehe.x sangka i

syasyi...maz...cashier (maz jd cikgu kami time nie ajar internet)

syasyi..saya..cashier
cashier nie nama dia miss lee.tp sbab dia keja bhgn driver clim toll dan clim mcm2 lg lah so cmua staff kt ctu pggil dia cashier.biasa la kan kalu cina nie msti terror gila bab2 account,duit,kira2nie kan.ingat masa sekolah dlu subjek mate memang dpt kt budak2 cina lah.terror nk mamposs.


wei adik.x miang ke muka hg kena daun tuh.kalu bab bergambar sanggup no... walaupun kena libas dgn daun gatai tuh.kihkihkikkih

posing dlu sebelum blk opis.cantik landskap depan rmh syasyi nie.siap ada tmpat utk bbq lg.kolam ikan pun ada.


dh nk blk opis.

tu dia.kalut nyaaa maklum la dh kul 2 lbh ....


lawak btoi la pic nie.mcm patung plak shashi nie.hahahhaha dan dia lagi..... x dak mr tony dan miss yong you berani ye shashi.ada 2 org tuh senyap kt tmpat.tekun lg wat keja.


now,syasyi dan cashier dan ada part time job lepas kerja.bestnyaaaaaa.diorg join sekali jual ayam goreng kt mak mandin.best kan!!!








1 ulasan: