23 April 2009

TaG DaRi iBu aRiFa


1-letakkan gambar anak yg baru lahir.gambar kalo bleh mstilah gmbr yg masih dlm wad.maknanya gambar anak hr pertama.
ini pic azim ketika beberapa jam selepas lahir.tgk la buka mata cket aja.silau la tue.hehe.


2-letakkan butir ini:-


a) nama anak:-muhammad azim naufal bin afizan


b) panggilan:-opah panggil muhammad


:- sedara mara ada yg pggil azim,ada yg pggil naufal


:-aku pggil azim tp kalu aku pggil dia diam aje .aku pggil aja nama penuh dia.tau plak nk pandang hehe.


c) jantina:-semestinya lelaki.see my name la...


d) tarikh lahir:-5 march 2008 >>>12.26 pm.(tgh hr rembang tuh kata org kedah)


e) tempat lahir:-hospital kulim hi-tech(zaman skrg ssh nk brsalin kt rmh tok bidan xde)


f) berat sewaktu lahir:-2.61kg(dh pandai diet kt dlm peyut)


g) cara kelahiran:-normal.(alhamdulillah)


3:-harapan ibu pada anak ni.jadi ape besar nati n KENAPA


>>kita hanya merancang tuhan yg menentu segalanya... aku harap anak aku nie jd anak yg soleh,hormat kepada cmua org x kira bangsa dan peringkat umur.besar nti aku arap anak aku msti jd manusia yg berguna kepada bangsa dan negara.


4 ulasan:

  1. putih mulus kulit azim tu...dah setahun dah umur diakan..mesti bertambah meriah...

    ~re: yg curle tu rambut pelesu kay..hehehe.. rambut beli dah lama zaman rambut dia panjang..hrtu kemas² cr getah rambut dia nampak sibuk nak pakai...camtulah gaya nya ifa ada anak dara...hehe skang ni hr² gaduh ngan dia...

    BalasPadam
  2. amboi... putihnyer dia... sungguh comei... geram tgk.. lahir x besar ok la tuh... lebih kurang anak² kami jugak.. 2 kg lebih jerk....
    Salam perkenalan... Time kasih sudi singgah blog kami

    BalasPadam
  3. amboii.. cilau ker sayang?.. cutenyer.. geram tgk muka dia..relex/tenang jer .. meh nak cubit cikit..hmm..hmm..hihihi

    BalasPadam